Post Reply 1439 posts
It's Friday.. What are your weekend plans? :)
  • User avatar
    Michael D.
    Ensign
    Posts: 1262
    Joined: Tue Jan 18, 2011 6:41 pm
    Location: Inver Grove Hts., MN. USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Michael D. » Sun Jun 10, 2012 4:27 am

    gnoff wrote:I am drunk in a car going fron Sweden Rock to Gothenburg in the niddle of the night

    :lol: you typed "niddle" :P :lol: :lol: I am so glad the you are NOT driving. :D
    Is it dark in the niddle of the night? Just asking. :lol: :lol: :lol:
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Sun Jun 10, 2012 6:27 am

    mooyagi wrote:
    KDibildeaux wrote:
    mooyagi wrote:My friend's baby turns 1 on Saturday so he's having a big ass BBQ at his place for it. I'm gonna eat a ton of awesome food and then get hammered and watch the Celtics game.

    Sweet! Will there be goodie bags? That's the best part of little kid parties :D


    I have no idea. Haven't been to a little kid party in a good long while.


    There were goodie bags! No candy in them, though....and I just realized I left mine at the house :bitch:
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Sun Jun 10, 2012 10:31 am

    mooyagi wrote:
    mooyagi wrote:
    KDibildeaux wrote:Sweet! Will there be goodie bags? That's the best part of little kid parties :D


    I have no idea. Haven't been to a little kid party in a good long while.


    There were goodie bags! No candy in them, though....and I just realized I left mine at the house :bitch:

    D'oh! Well what was in them?
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Sun Jun 10, 2012 11:13 am

    KDibildeaux wrote:
    mooyagi wrote:
    There were goodie bags! No candy in them, though....and I just realized I left mine at the house :bitch:

    D'oh! Well what was in them?


    All I remember is a mini slinky :lol:
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Sun Jun 10, 2012 10:36 pm

    Michael D. wrote:
    gnoff wrote:I am drunk in a car going fron Sweden Rock to Gothenburg in the niddle of the night

    :lol: you typed "niddle" :P :lol: :lol: I am so glad the you are NOT driving. :D
    Is it dark in the niddle of the night? Just asking. :lol: :lol: :lol:


    only ONE spelling error is really good for gnoffi posts!
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Tue Jun 12, 2012 12:03 pm

    oh i see it. i'm so used to your spelling mistakes i don't even notice them anymore!
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Tue Jun 12, 2012 7:36 pm

    Friday I will be flying home and staying for ten days. Woohoo!
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Tue Jun 12, 2012 7:53 pm

    KDibildeaux wrote:Friday I will be flying home and staying for ten days. Woohoo!


    I'll warn the Federales
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    CaptOblivious
    Ensign
    Posts: 1131
    Joined: Fri Aug 12, 2011 7:41 pm
    Location: Westbank B.C. Canada
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by CaptOblivious » Tue Jun 12, 2012 9:11 pm

    its finally my Friday tonight i think it is a bottle of Capt. Morgans and Battlefield 3 then tomorrow is into town to get tickets for the Kataklysm concert in 2 months
    You can't have slaughter without laughter
    2012-cabin # 4519
    2012-BtH cabin# 2563
    2013-cabin # 3015
    2014-cabin # 2515
    2015-cabin # 8659
    Merch Whore .... you name it at a show ill try to buy it >.>
    Hockeyagi 2013 champ
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Wed Jun 13, 2012 9:22 am

    KDibildeaux wrote:Friday I will be flying home and staying for ten days. Woohoo!


    Wow, you'll be off work for a while then! Have a blast with the other dildoboxes!
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Wed Jun 13, 2012 4:28 pm

    WizardBeast wrote:
    KDibildeaux wrote:Friday I will be flying home and staying for ten days. Woohoo!


    Wow, you'll be off work for a while then! Have a blast with the other dildoboxes!

    Yup! Then I'll work four days and be off another week :D. Can't wait! Thanks!
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Wed Jun 13, 2012 6:07 pm

    KDibildeaux wrote:
    WizardBeast wrote:
    KDibildeaux wrote:Friday I will be flying home and staying for ten days. Woohoo!


    Wow, you'll be off work for a while then! Have a blast with the other dildoboxes!

    Yup! Then I'll work four days and be off another week :D. Can't wait! Thanks!


    That "off another week" will drain you more than any work week could :P
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Wed Jun 13, 2012 6:58 pm

    It's gonna be awesome! :deathhorns:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Thu Jun 14, 2012 4:35 am

    KDibildeaux wrote:It's gonna be awesome! :deathhorns:


    Yup! :party: :wank: :boobs:
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    Memnoch
    Lieutenant-Commander
    Posts: 4808
    Joined: Mon May 03, 2010 10:03 pm
    Location: Hellsinki, Funland
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Memnoch » Thu Jun 14, 2012 4:50 am

    Friday night: A ferry to Tallinn and driving down to Poland
    Saturday: Bacon and beer shopping in Poland, Lithuania and Latvia
    Sunday: Beer and bacon shopping in Tallinn and back home on a ferry
    Wishlist:
    GIRLIE METAL / OLD SCHOOL DEATH METAL / DOOM METAL
  • User avatar
    Michael D.
    Ensign
    Posts: 1262
    Joined: Tue Jan 18, 2011 6:41 pm
    Location: Inver Grove Hts., MN. USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Michael D. » Sun Jun 17, 2012 8:50 pm

  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Mon Jun 18, 2012 5:46 am

    gnoff wrote:Sort of Friday for me since I'm on vacation tomorrow :wank:


    I think it's more newsworthy when you're not on vacation :roll:
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Mon Jun 18, 2012 9:50 am

    gnoff wrote:
    mooyagi wrote:
    gnoff wrote:Sort of Friday for me since I'm on vacation tomorrow :wank:


    I think it's more newsworthy when you're not on vacation :roll:



    don't tell anyone!


    hahaha!!!!!!!!! good one ryan! :lol: :lol: :lol:
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Mon Jun 18, 2012 9:53 am

    mooyagi wrote:
    gnoff wrote:Sort of Friday for me since I'm on vacation tomorrow :wank:


    I think it's more newsworthy when you're not on vacation :roll:

    :lol:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Mon Jun 18, 2012 11:54 am

    Well it's true :lol:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Mon Jun 18, 2012 12:06 pm

    KDibildeaux wrote:Well it's true :lol:


    no kidding. gnoff works like one full week per month!
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Mon Jun 18, 2012 12:12 pm

    Haha I know! I need to move to Sweden :D
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Mon Jun 18, 2012 12:40 pm

    WizardBeast wrote:
    KDibildeaux wrote:Well it's true :lol:


    no kidding. gnoff works like one full week per month!


    Pretty nice life he's got up there.

    KDibildeaux wrote:Haha I know! I need to move to Sweden :D


    Careful, I hear their crime rate is rising. Especially crimes against rhubarbs
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Mon Jun 18, 2012 12:47 pm

    mooyagi wrote:
    WizardBeast wrote:
    KDibildeaux wrote:Well it's true :lol:


    no kidding. gnoff works like one full week per month!


    Pretty nice life he's got up there.

    KDibildeaux wrote:Haha I know! I need to move to Sweden :D


    Careful, I hear their crime rate is rising. Especially crimes against rhubarbs

    Does sound like a tough life. Damn rhubarb crimes! :lol:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Mon Jun 18, 2012 12:52 pm

    i want to learn "Get off my lawn" in Swedish.....
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    metalgoddess
    Midshipman
    Posts: 736
    Joined: Tue Sep 07, 2010 12:14 pm
    Location: Seattle, WA
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by metalgoddess » Tue Jun 19, 2012 9:26 am

    I'm flying to Denver Saturday, then driving up to Wyoming to see me mum! And celebrate her 70th Birthday. :cheers:

    If I was there more than 3 1/2 days, I'd meet you for a drink, Wizardbeast! As well as one with Troy in Cheyenne. Just don't have enough time.
    70K 2011 - 5062
    70K 2012 - 8568
    Barge 2012 - 6520
    70K 2014 - 8092
    70K 2015 - 7584
    70K 2017 - 6517
    70K 2018 - 6451
  • User avatar
    WizardBeast
    Captain
    Posts: 11966
    Joined: Sat May 15, 2010 4:11 pm
    Location: Denver, CO
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by WizardBeast » Tue Jun 19, 2012 11:38 am

    metalgoddess wrote:I'm flying to Denver Saturday, then driving up to Wyoming to see me mum! And celebrate her 70th Birthday. :cheers:

    If I was there more than 3 1/2 days, I'd meet you for a drink, Wizardbeast! As well as one with Troy in Cheyenne. Just don't have enough time.


    oh damn! that is too bad you don't have time in Denver!!! boo, but i certainly understand!!! if anything changes lemme know!
    2011, Barge to Hell, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 and 2020 SOOOOON
  • User avatar
    Laura
    Commander
    Posts: 5880
    Joined: Mon May 10, 2010 7:28 am
    Location: cloud 9 chicago
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Laura » Thu Jun 21, 2012 3:30 pm

    This may be my busiest weekend of the summer....nephew's wedding, Hunger Games fan convention (the kids are huge HG fans) at the Westin O'Hare, relatives over for Sunday brunch, and the long awaited Styx/REO/Nugent gig.  :smoking: :lol:
    2009-Wacken-2010-Wacken-2011-70K-Lollapalooza-HoleInTheSky-2012-70K-ColdWaves-2013-Lollapalooza-ColdWaves-2014-ProgNationAtSea-Pitchfork-RiotFest-ColdWaves-2015-RockLegendsCruise-CruiseToTheEdge-2016-ChicagoOpenAir-2017-70K!!
  • User avatar
    Jaimie38
    Lieutenant
    Posts: 2161
    Joined: Thu Aug 05, 2010 8:29 pm
    Location: Edmonton,Canada
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Jaimie38 » Thu Jun 21, 2012 4:09 pm

    I have something to actually do this weekend! :lol: :lol:
    It's my tradional golf/camping weekend with some co-workers and a bunch of Italians.
    We go to a small town an hour from here, camp on the golf course--head out Friday night and play all day Sat. and drink, and play bocce, and drink, and eat, and well you know...

    The weather is going to be perfect.

    This is my one OTHER Saturday day for the year--the other one Saturday I take off if for that little boat tour thing...



    :pound:
    9 Time Vet.
    Wishlist-West of Hell,Hibria,Powerwolf,WASP,DioDisciples,Loudness,
    DangerousToys,Triumph,UDO,SkullFIST,Kobra&theLotus,
    TheOrderofChaos,Diemonds,Riot City, WMD,Demons & Wizards,Liv Sin,Suicide Angels
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Thu Jun 21, 2012 10:01 pm

    Tomorrow more hanging with friends and then Saturday my friend's wedding. Monday flying back home. Damn, time sure flies
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    MadameLePink
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1712
    Joined: Tue Apr 19, 2011 2:02 am
    Location: Copenhagen, Denmark
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by MadameLePink » Fri Jun 22, 2012 12:44 am

    While the other scandinavian countries celebrates midsummer on the friday closest to the summer solstice, in Denmark we have Sankt Hans which is about the same, but it's every year on the 23rd of June. That means tomorrow. But we won't be doing anything. It's actually our 2nd 5th wedding anniversary (we got married twice) and we didn't do anything for the first one, so we might go out for a meal.

    Sunday we are going to see a few apartments, as we have decided to sell ours and get a smaller and cheaper one, so we have more money for festivals ;)
    **
    Wishlist 2013: Finntroll, Ensiferum, Septic Flesh, Primordial, Powerwolf, Heidevolk, Insomnium, Kalmah, Equilibrium, Skull Fist, Chthonic

    Beer and bananas!
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Fri Jun 22, 2012 4:48 am

    Going to a minor league baseball game tonight. Relatives are in from California, so I assume we'll be doing something on Saturday. Sunday is a wedding for my cousin.
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Fri Jun 22, 2012 8:26 am

    MadameLePink wrote:While the other scandinavian countries celebrates midsummer on the friday closest to the summer solstice, in Denmark we have Sankt Hans which is about the same, but it's every year on the 23rd of June. That means tomorrow. But we won't be doing anything. It's actually our 2nd 5th wedding anniversary (we got married twice) and we didn't do anything for the first one, so we might go out for a meal.

    Sunday we are going to see a few apartments, as we have decided to sell ours and get a smaller and cheaper one, so we have more money for festivals ;)

    Cool! Was one wedding in Italy and one in Denmark?
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    MadameLePink
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1712
    Joined: Tue Apr 19, 2011 2:02 am
    Location: Copenhagen, Denmark
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by MadameLePink » Fri Jun 22, 2012 9:14 am

    KDibildeaux wrote:
    MadameLePink wrote:While the other scandinavian countries celebrates midsummer on the friday closest to the summer solstice, in Denmark we have Sankt Hans which is about the same, but it's every year on the 23rd of June. That means tomorrow. But we won't be doing anything. It's actually our 2nd 5th wedding anniversary (we got married twice) and we didn't do anything for the first one, so we might go out for a meal.

    Sunday we are going to see a few apartments, as we have decided to sell ours and get a smaller and cheaper one, so we have more money for festivals ;)

    Cool! Was one wedding in Italy and one in Denmark?


    One in Australia (just the two of us) and one in Denmark (for friends and family) :cheers:
    **
    Wishlist 2013: Finntroll, Ensiferum, Septic Flesh, Primordial, Powerwolf, Heidevolk, Insomnium, Kalmah, Equilibrium, Skull Fist, Chthonic

    Beer and bananas!
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Fri Jun 22, 2012 9:25 am

    Oooh that sounds great! :heavydrink:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Fri Jun 22, 2012 9:32 am

    So much wedding talk lately :lol:

    I'm going to a wedding Sunday, my dad's going to one Saturday, Kate's going to one Saturday, MadameLeSoda are celebrating their anniversary.
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Fri Jun 22, 2012 9:42 am

    I know, it's scary :lol:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    mooyagi
    Captain
    Posts: 21295
    Joined: Sat Oct 16, 2010 8:25 pm
    Location: Tucson, AZ, USA

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by mooyagi » Sun Jun 24, 2012 3:54 pm

    Just got back from the wedding. That was great! Non-traditional weddings are the way to go. The ceremony itself was quick and to the point - only 15-20 minutes. The food was fantastic (bbq chicken, beans, couscous, salad, bread) and there was lots and lots of beer. Plus, it's always nice to spend the day at a lake. The weather was awesome (though a bit hot) and the location was perfect. The backdrop of the lake for the ceremony was awesome.

    Why the fuck would anyone blow a ton of money on a traditional wedding?
    I should get around to updating my signature
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by KDibildeaux » Sun Jun 24, 2012 8:59 pm

    The wedding I went to was definitely traditional but it was still fun. Strange that one of my close friends is married now :shock:
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    Laura
    Commander
    Posts: 5880
    Joined: Mon May 10, 2010 7:28 am
    Location: cloud 9 chicago
    Contact:

    Re: It's Friday.. What are your weekend plans? :)

    by Laura » Mon Jun 25, 2012 8:47 am

    June is such a big month for weddings! We went to our nephew's (husband's older sister's son) wedding party Friday night in central Illinois - he had married his wife on a beach in Destin, Florida in May but we were't able to swing going. The wedding celebration party was a blast!! The bride wore her gown and the full wedding party sat at a head table and gave speeches and all that - they also had a slide show of the wedding in Florida which looked really beautiful. Lots of food, drink, dancing and good times! There were about 275 people there. Our nephew and wife are only 22 which seems young to me (in this day & age) but as Luke told me - he had dated a lot of girls in high school & college and when he met his bride a year and a half ago he just knew she was the one! (like my dad has told me when he met my mom and they got married 3 months :shock: later at age 22 - and still married decades later. :D ) I've known nephew Luke since he was born and he's such a great person and so is his wife. I'm so happy for them! :D

    Kate & Ryan - sounds like the weddings you went to were fun too!!
    2009-Wacken-2010-Wacken-2011-70K-Lollapalooza-HoleInTheSky-2012-70K-ColdWaves-2013-Lollapalooza-ColdWaves-2014-ProgNationAtSea-Pitchfork-RiotFest-ColdWaves-2015-RockLegendsCruise-CruiseToTheEdge-2016-ChicagoOpenAir-2017-70K!!
Post Reply 1439 posts

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests