Post Reply 3038 posts
Post your pic
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Mon Jun 14, 2010 9:56 am

    sheila wrote:Haha ....it's a pain you forget... Lol but it's well worth it .. You just touch em or rub em slightly .... Holy hell...it's a nice feeling if ya know what I mean..Think that's why I smile more now. Hehe :death:

    OHHH....well in THAT case!....sign me up! LOL
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: Post your pic

    by viathyn » Mon Jun 14, 2010 2:16 pm

    For me the clamps were what hurt more than the actual piercing. Then the next two weeks it felt like a train had run over just my nipples. Ow.
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Mon Jun 14, 2010 2:18 pm

    viathyn wrote:For me the clamps were what hurt more than the actual piercing. Then the next two weeks it felt like a train had run over just my nipples. Ow.

    ha ha haaa....train over your nipples!
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: Post your pic

    by viathyn » Mon Jun 14, 2010 2:45 pm

    Image

    +

    Image

    =

    Image
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Mon Jun 14, 2010 2:59 pm

    That was VERY descriptive!! LOve it! :heavydrink:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • aorian
    Oiler
    Posts: 12
    Joined: Sun Jun 13, 2010 7:59 pm
    Location: Tulsa, OK
    Contact:

    Re: Post your pic

    by aorian » Mon Jun 14, 2010 6:16 pm

    Image

    God I need to get new pictures. This one is old lol
  • User avatar
    Element0s
    Midshipman
    Posts: 713
    Joined: Mon Jun 14, 2010 1:33 pm
    Location: Edmonton, AB
    Contact:

    Re: Post your pic

    by Element0s » Mon Jun 14, 2010 8:34 pm

    Image

    Image

    http://www.inkriver.com/upfront/finalst ... bands.html

    lots of pictures with myself and my band in this link. I'm just a camera whore apparently
    SAMANDRIEL:
    Female-Fronted Melodic Power Metal

    GATEKEEPER:
    Epic Heavy/Doom Metal
  • User avatar
    vainglory
    Petty Officer
    Posts: 221
    Joined: Wed Apr 28, 2010 1:28 pm
    Location: California

    Re: Post your pic

    by vainglory » Tue Jun 22, 2010 2:57 pm

    viathyn wrote:Speaking of nip piercings.. I got mine done about 3 or 4 years ago.. shit man that hurt like hell! I can only imagine it being worse for a girl..


    no, you guys get the props on those particular piercings. On girls theyr'e surface to surface so straight through (and hell yeah they still hurt like fuck) but on alot of guys the needle goes back into the flesh BEHIND the nipple and thats more painful and difficult to heal.
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: Post your pic

    by viathyn » Tue Jun 22, 2010 3:09 pm

    vainglory wrote:
    viathyn wrote:Speaking of nip piercings.. I got mine done about 3 or 4 years ago.. shit man that hurt like hell! I can only imagine it being worse for a girl..


    no, you guys get the props on those particular piercings. On girls theyr'e surface to surface so straight through (and hell yeah they still hurt like fuck) but on alot of guys the needle goes back into the flesh BEHIND the nipple and thats more painful and difficult to heal.

    When I went in they said I had perfect nipples for piercing haha.. They're just surface to surface.
    Some of my buddies have tiny nipples and piercings though.. so I can imagine that being shitty to heal!!
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Tue Jun 22, 2010 7:08 pm

    vainglory wrote:
    viathyn wrote:Speaking of nip piercings.. I got mine done about 3 or 4 years ago.. shit man that hurt like hell! I can only imagine it being worse for a girl..


    no, you guys get the props on those particular piercings. On girls theyr'e surface to surface so straight through (and hell yeah they still hurt like fuck) but on alot of guys the needle goes back into the flesh BEHIND the nipple and thats more painful and difficult to heal.

    Mine are behind my nipples... not threw them. The correct way to do it is behind them. They heal faster... :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Tue Jun 22, 2010 7:11 pm

    debborah1 wrote:
    sheila wrote:Haha ....it's a pain you forget... Lol but it's well worth it .. You just touch em or rub em slightly .... Holy hell...it's a nice feeling if ya know what I mean..Think that's why I smile more now. Hehe :death:

    OHHH....well in THAT case!....sign me up! LOL

    Hey Deb check out my new project!!!!
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Ventura<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: Post your pic

    by Disaster Area » Tue Jun 22, 2010 7:25 pm

    sheila wrote:
    debborah1 wrote:
    sheila wrote:Haha ....it's a pain you forget... Lol but it's well worth it .. You just touch em or rub em slightly .... Holy hell...it's a nice feeling if ya know what I mean..Think that's why I smile more now. Hehe :death:

    OHHH....well in THAT case!....sign me up! LOL

    Hey Deb check out my new project!!!!


    HAHA! Is that why you had the teary-eyed pic on FB? :heavydrink:
    :givebeer: but you can give my place in the tattoo line to Sheila
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    Vet of 2011,12,14,15,16
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Tue Jun 22, 2010 7:34 pm

    HAHAHA yea... this one believe it or not was worse then my back! .... The back of the arm right by my pit was a fkr!!! still gota do the fill!! More tears to come on the 1st of July... yea!!! I love it! :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Wed Jun 23, 2010 11:04 am

    sheila wrote:HAHAHA yea... this one believe it or not was worse then my back! .... The back of the arm right by my pit was a fkr!!! still gota do the fill!! More tears to come on the 1st of July... yea!!! I love it! :death:

    iTS COMING ALONG NICELY!! I havent had anything near my "pit" lol...I would imagine it would be quite sensitive.....I have friends that have them on top of their foot and they say that its def a bitch to get it there.....The worst Ive endured was the tops of my rib cage......yeah.....I found myself using child birthing techniques to endure that area!.....well good for you....you make me jealous!!
    :givebeer: and more awesome ink!
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Wed Jun 23, 2010 4:48 pm

    Oooooooo can't wait for the color on the 1st...... Soooooo exciting! :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Fri Jul 02, 2010 2:00 pm

    Image
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11159
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Post your pic

    by ShoreSlayer » Fri Jul 02, 2010 4:05 pm

    debborah1 wrote:Image


    Image
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Sun Jul 04, 2010 11:01 pm

    COLOR!! I have COLOR!! Its comin along.. 1st of many sits... at least the rest wont be 6 hours long... :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Sun Jul 04, 2010 11:03 pm

    Missed the front.. :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    Dutchguy-Tim
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1554
    Joined: Wed Jun 02, 2010 10:41 pm
    Location: Spijkcity!! - The Netherlands

    Re: Post your pic

    by Dutchguy-Tim » Mon Jul 05, 2010 4:04 am

    NICE!!!
    Hornblowing survivor of 70.000 tons of metal January 2011 / 2012 / 2015
    counting down to 70.000 tons of metal 2018

    what the hell did you do this winter?
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Mon Jul 05, 2010 5:13 am

    Thanks!!! Lots more to go!!!... :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    Daenerys
    Midshipman
    Posts: 809
    Joined: Mon May 24, 2010 7:42 am
    Location: Clearwater/Tampa, Florida

    Re: Post your pic

    by Daenerys » Mon Jul 05, 2010 8:08 am

    Gorgeous!! I've wanted a koi along my waist for a long time, but I haven't worked up the balls to get it :oops:
    I want what we've never had!

    Hypocrisy-IHSAHN-Primordial-GrandMagus-Powerwolf-Myrath-Hell-Opeth-Borknagar-Leprous-SteelPanther-Voyager
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Tue Jul 06, 2010 8:29 am

    sheila wrote:Thanks!!! Lots more to go!!!... :death:

    Its looking fantastic so far gurl!! :headbanger:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Wed Jul 07, 2010 9:12 am

    Thanks!!! Helps when ur friends are tattoo artists... And are bored! Haha :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Wed Jul 07, 2010 9:14 am

    Daenerys wrote:Gorgeous!! I've wanted a koi along my waist for a long time, but I haven't worked up the balls to get it :oops:

    Waist is a tender spot!! That's a screamer for sure! Lol :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Wed Jul 07, 2010 9:21 am

    sheila wrote:
    Daenerys wrote:Gorgeous!! I've wanted a koi along my waist for a long time, but I haven't worked up the balls to get it :oops:

    Waist is a tender spot!! That's a screamer for sure! Lol :death:

    No you 're a screamer! lol :lol:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Wed Jul 07, 2010 9:32 am

    Haahaaa not when I get my tattoos...he he... :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Post your pic

    by debborah1 » Wed Jul 07, 2010 9:45 am

    sheila wrote:Haahaaa not when I get my tattoos...he he... :death:

    thats what I meant ....he heee :D
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    xkaliber
    Oiler
    Posts: 28
    Joined: Tue Jul 06, 2010 4:31 am
    Location: Thessaloniki, Greece
    Contact:

    Re: Post your pic

    by xkaliber » Wed Jul 07, 2010 6:55 pm

    in order that pic it isn't clear until i make a new this is the real size :P
    Image
    with some lyrics from ac/dc :viking:
    i had too much beer that day ..... :givebeer: :givebeer:
    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    In whatever comes our way
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Wed Jul 07, 2010 8:11 pm

    Omg!! That is too f'in funny!!!! :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    xkaliber
    Oiler
    Posts: 28
    Joined: Tue Jul 06, 2010 4:31 am
    Location: Thessaloniki, Greece
    Contact:

    Re: Post your pic

    by xkaliber » Thu Jul 08, 2010 5:02 pm

    sheila if i remember correctly your shoulder tattoo (the "lion") is from a myth , or i am mistaking it for another "lion" image?
    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    In whatever comes our way
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Thu Jul 08, 2010 5:40 pm

    Yea it's a Japanese foo dog. There lions not dogs. They are protectors... He's watchin my back . I love how they look. :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    xkaliber
    Oiler
    Posts: 28
    Joined: Tue Jul 06, 2010 4:31 am
    Location: Thessaloniki, Greece
    Contact:

    Re: Post your pic

    by xkaliber » Thu Jul 08, 2010 5:45 pm

    Now i am going to post something that i made....
    a prospective for how the most of the people are watching the world....
    And how i think they see the world....Guys i want your comments....
    i hope that you will like them...
    Image
    Image
    Image

    the third image is a tattoo i want, the design is part of mine i couldn't find a better sword/knife in this style.....
    tell me if you like it or even if you have images in order to make it better. :beerhorns:
    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    In whatever comes our way
  • User avatar
    xkaliber
    Oiler
    Posts: 28
    Joined: Tue Jul 06, 2010 4:31 am
    Location: Thessaloniki, Greece
    Contact:

    Re: Post your pic

    by xkaliber » Thu Jul 08, 2010 5:50 pm

    sheila wrote:Yea it's a Japanese foo dog. There lions not dogs. They are protectors... He's watchin my back . I


    i liked the job.... and i really was remembering a part of your explanation that they where protectors ... ;)
    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    In whatever comes our way
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Thu Jul 08, 2010 5:59 pm

    Thanks... Long way from done but it's coming along well. Not too many people wAnt a foo dog on them but I think they are cute and like what they represent. Like your tattoo idea!!! :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    xkaliber
    Oiler
    Posts: 28
    Joined: Tue Jul 06, 2010 4:31 am
    Location: Thessaloniki, Greece
    Contact:

    Re: Post your pic

    by xkaliber » Thu Jul 08, 2010 6:17 pm

    i forgot to tell you to imaging it as it looks now coming out of the "ice" , instead of ice having this effect on skin like cracking your skin
    not just coming through your skin like the most people have it....(I want to make it perfect then i will find an artist and then i will make it....)
    :viking:


    i would like to see your tat from close....it seem detailed :death:
    Get your motor running
    Head out on the highway
    Looking for adventure
    In whatever comes our way
  • User avatar
    sheila
    Chief Petty Officer
    Posts: 384
    Joined: Wed May 19, 2010 7:35 am
    Location: Fairport NEW YORK

    Re: Post your pic

    by sheila » Thu Jul 08, 2010 8:43 pm

    Sounds very cool! The hardest thing for you will be finding a good artist. Someone that has been doing tattooing for more than a year! lol They are out there but some can be very costly.
    Yea it's detailed... the foo has a bunch of swirles.. Love his face though... Fish has lots of scales .. I like it more and more each time he does more to it. If your on the ship.. look me up.. see it in person! :death:
    #4047 in spirit...:(
    #2063 2nd 70k
    Barge to hell ... Ummm gotta look that # up . Was a blurr!
    2035...for 2014!!!
    2015.. AND our metal wedding!
    Booked 2016!
    Mrs. Steeves❤️
  • User avatar
    Dutchguy-Tim
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1554
    Joined: Wed Jun 02, 2010 10:41 pm
    Location: Spijkcity!! - The Netherlands

    Re: Post your pic

    by Dutchguy-Tim » Fri Jul 09, 2010 3:54 am

    this is a pic after a night in Eindhoven (city of light)
    can't quite remember which gig we saw. (i thought it was Hypocrisy )
    however, when we went back to the car was broken into :?
    so, carglass to the rescue

    Image
    Hornblowing survivor of 70.000 tons of metal January 2011 / 2012 / 2015
    counting down to 70.000 tons of metal 2018

    what the hell did you do this winter?
  • User avatar
    Brodd
    Petty Officer
    Posts: 152
    Joined: Mon Jul 12, 2010 9:21 am
    Location: Haderslev, Denmark

    Re: Post your pic

    by Brodd » Mon Jul 12, 2010 10:33 am

    Image
    Me on the left together with Necrobutcher and Hellhammer from Mayhem. The picture is two years old.
    "Vi kæmper kun for øl
    Vi kæmper kun for øl
    Vi kæmper kun for øl og for penge
    Og hvis vi ingen penge får
    Og ingen øl ligeså
    Så må i kæmpe kampen uden os!"
    Skål!

    70K 2011, Barge to Hell, 70K 2015
  • User avatar
    Laura
    Commander
    Posts: 5880
    Joined: Mon May 10, 2010 7:28 am
    Location: cloud 9 chicago
    Contact:

    Re: Post your pic

    by Laura » Mon Jul 12, 2010 2:12 pm

    ^^^^ that is an awesome picture!!! :cool: and....you are either very tall or those dudes are short! :lol:
    Last edited by Laura on Thu Jul 15, 2010 5:39 am, edited 1 time in total.
    2009-Wacken-2010-Wacken-2011-70K-Lollapalooza-HoleInTheSky-2012-70K-ColdWaves-2013-Lollapalooza-ColdWaves-2014-ProgNationAtSea-Pitchfork-RiotFest-ColdWaves-2015-RockLegendsCruise-CruiseToTheEdge-2016-ChicagoOpenAir-2017-70K!!
Post Reply 3038 posts

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests