Locked 38 posts Page 1 of 1
I love all my Canadian friends here, I really do...
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Wed Aug 25, 2010 11:16 am

    ...but damn this is funny! (eh)
    Image
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 11:29 am

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    YES....YOU HAVE TO ADMIT.....ITS FRIGGN FUNNY!.....but we DO LOVE our Canadians!!! Muah! :cheers: :beerwink:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 11:43 am

    hahaha


    Seriously though... those geese fucking suck. All they do is walk around, hiss at you, and then shit on EVERYTHING.
    The eagle is way cooler.


    But not cooler than our actual national animal... the noble beaver.
    Everybody looooooves beaver.
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 11:53 am

    viathyn wrote:hahaha


    Seriously though... those geese fucking suck. All they do is walk around, hiss at you, and then shit on EVERYTHING.
    The eagle is way cooler.


    But not cooler than our actual national animal... the noble beaver.
    Everybody looooooves beaver.

    one word.......shaved :roll:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Wed Aug 25, 2010 11:55 am

    viathyn wrote:Everybody looooooves beaver.


    yup, even lez-tendency deb :D
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 12:02 pm

    Disaster Area wrote:
    viathyn wrote:Everybody looooooves beaver.


    yup, even lez-tendency deb :D

    :D ;)
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Wed Aug 25, 2010 12:06 pm

    debborah1 wrote:
    viathyn wrote:Everybody looooooves beaver.

    one word.......shaved :roll:

    Image
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    KevinP
    Commander
    Posts: 8612
    Joined: Fri Mar 12, 2010 10:12 pm

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by KevinP » Wed Aug 25, 2010 12:46 pm

    Yeah nothing wrong with those weirdos up north, even though they talk funny & smile too much. It's like your idiot kid brother, he's your brother so you still love 'em :lol: :lol: :lol:
    WISHLIST

    BOLT THROWER / MADDER MORTEM / SEAR BLISS / AEON / THE AMENTA / AUTOPSY / MDB / THE 11th HOUR / HAIL OF BULLETS / DORDEDUH / TRIPTYKON / NE OBLIVISCARIS / PORTAL

    The Sultan of Stroopwafels
    The Viceroy of Vegemite
    Loather of Power Metal
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 12:48 pm

    debborah1 wrote:
    viathyn wrote:hahaha


    Seriously though... those geese fucking suck. All they do is walk around, hiss at you, and then shit on EVERYTHING.
    The eagle is way cooler.


    But not cooler than our actual national animal... the noble beaver.
    Everybody looooooves beaver.

    one word.......shaved :roll:

    I prefer a different word... reminiscent of a south american country..
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 1:13 pm

    Brazilian?
    Chile?
    wtf :?
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Wed Aug 25, 2010 1:27 pm

    debborah1 wrote:Brazilian?
    Chile?
    wtf :?


    He was definitely referring to Brazil, which is the largest country in South America. So what he's sayin' is he likes 'em big...

    Image
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    KevinP
    Commander
    Posts: 8612
    Joined: Fri Mar 12, 2010 10:12 pm

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by KevinP » Wed Aug 25, 2010 1:33 pm

    debborah1 wrote:Brazilian?
    Chile?
    wtf :?


    I just assumed he had no clue that VIRGINIA was in the USA and not spelled "EDIT" :lol: :lol: :lol:
    WISHLIST

    BOLT THROWER / MADDER MORTEM / SEAR BLISS / AEON / THE AMENTA / AUTOPSY / MDB / THE 11th HOUR / HAIL OF BULLETS / DORDEDUH / TRIPTYKON / NE OBLIVISCARIS / PORTAL

    The Sultan of Stroopwafels
    The Viceroy of Vegemite
    Loather of Power Metal
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 2:23 pm

    ROFLMAO :lol: :lol:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 2:58 pm

    debborah1 wrote:Brazilian

    Bingo.



    And, uh... thanks Craig.


    hahahahaha
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 3:07 pm

    viathyn wrote:
    debborah1 wrote:Brazilian

    Bingo.



    And, uh... thanks Craig.


    hahahahaha[/quote

    LMAO...you know Craig is always the one to get you in the worst way........or atleast he does it to me EVERY TIME!......its all good.....even though you like a hairy bush :lol:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 3:40 pm

    Image
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 3:41 pm

    viathyn wrote:Image

    GOD BLESS AMERICA! :D ;)
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 3:45 pm

    Howabout god bless smurfington??

    EDIT: IMAGE REMOVED
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 3:46 pm

    viathyn wrote:Howabout god bless smurfington??

    EDIT: IMAGE REMOVED

    ha haaaa....a ha ha haa ha ha haaa..........ew
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Malaka
    Lieutenant
    Posts: 2955
    Joined: Fri Jul 02, 2010 5:07 pm
    Location: Phoenix, AZ

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Malaka » Wed Aug 25, 2010 4:02 pm

    debborah1 wrote:
    viathyn wrote:Howabout god bless smurfington??

    EDIT: IMAGE REMOVED

    ha haaaa....a ha ha haa ha ha haaa..........ew



    We're all getting banned. And there is nothing "ew" about that! :P
    Batushka>Be'lakor>DarkFortress>Draconian>Hypocrisy>Mgla>PowerTrip>RottingChrist>Scour>SLAYER>TheatreofTragedyReunion>Triptykon>Uada>Wolfheart
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 4:04 pm

    the ...ew.....was directed toward the wheel barrell full of.........ew
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 4:06 pm

    GEEEEEZ CRAIG!.....SEE WHAT YOU STARTED!!!! :lol: :givebeer:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Malaka
    Lieutenant
    Posts: 2955
    Joined: Fri Jul 02, 2010 5:07 pm
    Location: Phoenix, AZ

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Malaka » Wed Aug 25, 2010 4:07 pm

    Gimme 2 hours with that, and I'd eat that wheel barrow full of "ew"
    Batushka>Be'lakor>DarkFortress>Draconian>Hypocrisy>Mgla>PowerTrip>RottingChrist>Scour>SLAYER>TheatreofTragedyReunion>Triptykon>Uada>Wolfheart
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Wed Aug 25, 2010 4:22 pm

    ...................cricket.............cricket..................
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Malaka
    Lieutenant
    Posts: 2955
    Joined: Fri Jul 02, 2010 5:07 pm
    Location: Phoenix, AZ

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Malaka » Wed Aug 25, 2010 4:43 pm

    LMAO!!!!! :lol: :lol: :lol:
    Batushka>Be'lakor>DarkFortress>Draconian>Hypocrisy>Mgla>PowerTrip>RottingChrist>Scour>SLAYER>TheatreofTragedyReunion>Triptykon>Uada>Wolfheart
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Wed Aug 25, 2010 8:17 pm

    aww man, I didn't get here before the EDIT
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    viathyn
    Commander
    Posts: 5638
    Joined: Fri Apr 09, 2010 4:35 pm
    Location: Calgary, Alberta, Canada
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by viathyn » Wed Aug 25, 2010 10:38 pm

    I definitely knew that was going to get taken down.



    My bad.


    :lol:
    2011: Cabin #5549
    2012: Cabin #2581
    2013: Cabin #2077
    2014: Cabin #2583
    2015: Cabin #3242


    Please check out my band
    http://www.facebook.com/VIATHYN

  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by debborah1 » Thu Aug 26, 2010 8:46 am

    viathyn wrote:I definitely knew that was going to get taken down.



    My bad.


    :lol:

    Bay boy! :beerwink:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Thu Aug 26, 2010 5:39 pm

    Hey look, it's Rob and Jake's hero!
    Image

    what's with the cuffs on those boots man??
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    Goddess of Metal
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1772
    Joined: Fri May 14, 2010 12:58 am
    Location: San Diego, California

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Goddess of Metal » Thu Aug 26, 2010 6:31 pm

    You guys are hilarious! :lol:

    Any Tosh.0 fans here?

    Maybe he will be on the boat?
    http://www.comedycentral.com/videos/ind ... ess-gunman
    A.K.A Margie Metalho

    2019 - Deck 7
    2018 - Deck 6
    2017 - Deck 6
    2016 - Deck 6
    2015 - Deck 7
    2014 - Deck 2
    2013 - Deck 2
    2012 - Deck 2 on Barge
    2012 - Deck 2
    2011 - Deck.3


    Wishlist:
    Abbath-/-Agalloch-/-Allen–Lande-/-Almanac-/-Alestorm-/-Ancient.Bards-/-Arcturus-/-Avantasia-/-Axenstar-/-Beast.in.Black-/-Battle.Beast-/-Black.Fate-/-Blind.Guardian-/-Borknagar-/-Cain’s.Offering-/-Cruachan-/-Dark.Moor-/-Demons.and.Wizards-/-Diablo.Swing.Orchestra-/-Dragonland-/-Dimmu.Borgir-/-Dream.Evil-/-Elvenking-/-Edguy-/-Ex.Deo-/-Equilibrium-/-Fairyland-/-Finntroll-/-Fleshgod.Apocalypse-/-Freak.Kitchen-/-Ghost-/-Gloryhammer-/-Grailknights-/-Gwydion-/-Haken-/-Haggard-/-Heidevolk-/-Impellitteri-/-Ihsahn-/-In.Extremo-/-Inglorious-/-Jorn-/-Juvaliant-/-Kotipelto-/-Lord-/-Marillion-/-Masterplan-/-Mayan-/-Metsatöll-/-Mob.Rules-/-Myrath-/-Ne.Obliviscaris-/-Nightingale-/-Opeth-/-Orden.Ogan-/-Pagan’s.Mind-/-Pain.of.Salvation-/-Persefone-/-Powerwolf-/-Primordial-/-Primal.Fear-/-Rhapsody-/-Rhapsody.of.Fire-/-Rotting.Christ-/-Running.Wild-/-Saint.Deamon-/-Samael-/-Savatage-/-SepticFlesh-/-Stratovarius-/-Sunburst-/-Symphony.X-/-The.Gentle.Storm-/-Therion-/-The.Night.Flight.Orchestra-/-Threshold-/-Vintersorg-/-Vision.Divine-/-Voodoo.Circle-/-Voyager-/-Warlord-/-Wintersun-/-Witherscape-/-Zebra
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11115
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by ShoreSlayer » Thu Aug 26, 2010 10:31 pm

    Disaster Area wrote:what's with the cuffs on those boots man??

    That way, when he runs round the world doing his good samaritan routine, trudging through the piles of crap created by others, he doesn't get poop on those slick pants! :lol:
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11115
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by ShoreSlayer » Thu Aug 26, 2010 10:33 pm

    Goddess of Metal wrote:Any Tosh.0 fans here?

    I watch it weekly but have been losing interest a bit lately. That link just takes me to comedycentral.ca so maybe it's a regional thing. Did he mention the cruise? Maybe it will be on tonight's episode.
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    Goddess of Metal
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1772
    Joined: Fri May 14, 2010 12:58 am
    Location: San Diego, California

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Goddess of Metal » Fri Aug 27, 2010 9:38 am

    Turns out Comedy Central videos will not play in Canada, but it’s worse. ComedyCentral.com – the entire domain – is unavailable to Canadian IPs! How bizarre considering the topic of this thread.

    http://ohryan.ca/blog/2009/08/15/how-to ... om-canada/
    A.K.A Margie Metalho

    2019 - Deck 7
    2018 - Deck 6
    2017 - Deck 6
    2016 - Deck 6
    2015 - Deck 7
    2014 - Deck 2
    2013 - Deck 2
    2012 - Deck 2 on Barge
    2012 - Deck 2
    2011 - Deck.3


    Wishlist:
    Abbath-/-Agalloch-/-Allen–Lande-/-Almanac-/-Alestorm-/-Ancient.Bards-/-Arcturus-/-Avantasia-/-Axenstar-/-Beast.in.Black-/-Battle.Beast-/-Black.Fate-/-Blind.Guardian-/-Borknagar-/-Cain’s.Offering-/-Cruachan-/-Dark.Moor-/-Demons.and.Wizards-/-Diablo.Swing.Orchestra-/-Dragonland-/-Dimmu.Borgir-/-Dream.Evil-/-Elvenking-/-Edguy-/-Ex.Deo-/-Equilibrium-/-Fairyland-/-Finntroll-/-Fleshgod.Apocalypse-/-Freak.Kitchen-/-Ghost-/-Gloryhammer-/-Grailknights-/-Gwydion-/-Haken-/-Haggard-/-Heidevolk-/-Impellitteri-/-Ihsahn-/-In.Extremo-/-Inglorious-/-Jorn-/-Juvaliant-/-Kotipelto-/-Lord-/-Marillion-/-Masterplan-/-Mayan-/-Metsatöll-/-Mob.Rules-/-Myrath-/-Ne.Obliviscaris-/-Nightingale-/-Opeth-/-Orden.Ogan-/-Pagan’s.Mind-/-Pain.of.Salvation-/-Persefone-/-Powerwolf-/-Primordial-/-Primal.Fear-/-Rhapsody-/-Rhapsody.of.Fire-/-Rotting.Christ-/-Running.Wild-/-Saint.Deamon-/-Samael-/-Savatage-/-SepticFlesh-/-Stratovarius-/-Sunburst-/-Symphony.X-/-The.Gentle.Storm-/-Therion-/-The.Night.Flight.Orchestra-/-Threshold-/-Vintersorg-/-Vision.Divine-/-Voodoo.Circle-/-Voyager-/-Warlord-/-Wintersun-/-Witherscape-/-Zebra
  • User avatar
    Disaster Area
    Lieutenant
    Posts: 2569
    Joined: Thu Apr 29, 2010 2:00 pm
    Location: Bakersfield<California<USA<North America<Western Hemisphere<Earth
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Disaster Area » Fri Aug 27, 2010 9:44 am

    Goddess of Metal wrote:Turns out Comedy Central videos will not play in Canada, but it’s worse. ComedyCentral.com – the entire domain – is unavailable to Canadian IPs! How bizarre considering the topic of this thread.

    http://ohryan.ca/blog/2009/08/15/how-to ... om-canada/


    No Comedy Central, wow, then back to my premise "FUCK CANADA" :lol: :lol: :lol:
    Disaster Area: a plutonium rock band from the Gagrakacka Mind Zones, are generally held to be not only the loudest rock band in the history of the Galaxy, but the loudest noise of any kind at all.

    11,12,14,15,16, noshow 2017
  • User avatar
    Goddess of Metal
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1772
    Joined: Fri May 14, 2010 12:58 am
    Location: San Diego, California

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Goddess of Metal » Fri Aug 27, 2010 9:45 am

    Oh and... No,he did not mention the cruise.

    Maybe you can watch the video here...

    http://www.videosurf.com/video/tosh-0-p ... n-68255562
    A.K.A Margie Metalho

    2019 - Deck 7
    2018 - Deck 6
    2017 - Deck 6
    2016 - Deck 6
    2015 - Deck 7
    2014 - Deck 2
    2013 - Deck 2
    2012 - Deck 2 on Barge
    2012 - Deck 2
    2011 - Deck.3


    Wishlist:
    Abbath-/-Agalloch-/-Allen–Lande-/-Almanac-/-Alestorm-/-Ancient.Bards-/-Arcturus-/-Avantasia-/-Axenstar-/-Beast.in.Black-/-Battle.Beast-/-Black.Fate-/-Blind.Guardian-/-Borknagar-/-Cain’s.Offering-/-Cruachan-/-Dark.Moor-/-Demons.and.Wizards-/-Diablo.Swing.Orchestra-/-Dragonland-/-Dimmu.Borgir-/-Dream.Evil-/-Elvenking-/-Edguy-/-Ex.Deo-/-Equilibrium-/-Fairyland-/-Finntroll-/-Fleshgod.Apocalypse-/-Freak.Kitchen-/-Ghost-/-Gloryhammer-/-Grailknights-/-Gwydion-/-Haken-/-Haggard-/-Heidevolk-/-Impellitteri-/-Ihsahn-/-In.Extremo-/-Inglorious-/-Jorn-/-Juvaliant-/-Kotipelto-/-Lord-/-Marillion-/-Masterplan-/-Mayan-/-Metsatöll-/-Mob.Rules-/-Myrath-/-Ne.Obliviscaris-/-Nightingale-/-Opeth-/-Orden.Ogan-/-Pagan’s.Mind-/-Pain.of.Salvation-/-Persefone-/-Powerwolf-/-Primordial-/-Primal.Fear-/-Rhapsody-/-Rhapsody.of.Fire-/-Rotting.Christ-/-Running.Wild-/-Saint.Deamon-/-Samael-/-Savatage-/-SepticFlesh-/-Stratovarius-/-Sunburst-/-Symphony.X-/-The.Gentle.Storm-/-Therion-/-The.Night.Flight.Orchestra-/-Threshold-/-Vintersorg-/-Vision.Divine-/-Voodoo.Circle-/-Voyager-/-Warlord-/-Wintersun-/-Witherscape-/-Zebra
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11115
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by ShoreSlayer » Fri Aug 27, 2010 10:48 am

    Goddess of Metal wrote:Turns out Comedy Central videos will not play in Canada, but it’s worse. ComedyCentral.com – the entire domain – is unavailable to Canadian IPs! How bizarre considering the topic of this thread.

    http://ohryan.ca/blog/2009/08/15/how-to ... om-canada/

    Your freaking RULE!!! That page led me to a plug-in that removes the comedynetwork.ca redirect completely!!! You've opened an entirely new world of laughs for me... Well, lots of the stuff is played here anyways which makes the whole thing pretty dumb but I'm sure there's lots of stuff that we don't see here that I can now access!!
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    Goddess of Metal
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1772
    Joined: Fri May 14, 2010 12:58 am
    Location: San Diego, California

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by Goddess of Metal » Fri Aug 27, 2010 12:14 pm

    ShoreSlayer wrote:
    Goddess of Metal wrote:Turns out Comedy Central videos will not play in Canada, but it’s worse. ComedyCentral.com – the entire domain – is unavailable to Canadian IPs! How bizarre considering the topic of this thread.

    http://ohryan.ca/blog/2009/08/15/how-to ... om-canada/


    Your freaking RULE!!! That page led me to a plug-in that removes the comedynetwork.ca redirect completely!!! You've opened an entirely new world of laughs for me... Well, lots of the stuff is played here anyways which makes the whole thing pretty dumb but I'm sure there's lots of stuff that we don't see here that I can now access!!


    Glad I could help. Laughing is good. :D
    A.K.A Margie Metalho

    2019 - Deck 7
    2018 - Deck 6
    2017 - Deck 6
    2016 - Deck 6
    2015 - Deck 7
    2014 - Deck 2
    2013 - Deck 2
    2012 - Deck 2 on Barge
    2012 - Deck 2
    2011 - Deck.3


    Wishlist:
    Abbath-/-Agalloch-/-Allen–Lande-/-Almanac-/-Alestorm-/-Ancient.Bards-/-Arcturus-/-Avantasia-/-Axenstar-/-Beast.in.Black-/-Battle.Beast-/-Black.Fate-/-Blind.Guardian-/-Borknagar-/-Cain’s.Offering-/-Cruachan-/-Dark.Moor-/-Demons.and.Wizards-/-Diablo.Swing.Orchestra-/-Dragonland-/-Dimmu.Borgir-/-Dream.Evil-/-Elvenking-/-Edguy-/-Ex.Deo-/-Equilibrium-/-Fairyland-/-Finntroll-/-Fleshgod.Apocalypse-/-Freak.Kitchen-/-Ghost-/-Gloryhammer-/-Grailknights-/-Gwydion-/-Haken-/-Haggard-/-Heidevolk-/-Impellitteri-/-Ihsahn-/-In.Extremo-/-Inglorious-/-Jorn-/-Juvaliant-/-Kotipelto-/-Lord-/-Marillion-/-Masterplan-/-Mayan-/-Metsatöll-/-Mob.Rules-/-Myrath-/-Ne.Obliviscaris-/-Nightingale-/-Opeth-/-Orden.Ogan-/-Pagan’s.Mind-/-Pain.of.Salvation-/-Persefone-/-Powerwolf-/-Primordial-/-Primal.Fear-/-Rhapsody-/-Rhapsody.of.Fire-/-Rotting.Christ-/-Running.Wild-/-Saint.Deamon-/-Samael-/-Savatage-/-SepticFlesh-/-Stratovarius-/-Sunburst-/-Symphony.X-/-The.Gentle.Storm-/-Therion-/-The.Night.Flight.Orchestra-/-Threshold-/-Vintersorg-/-Vision.Divine-/-Voodoo.Circle-/-Voyager-/-Warlord-/-Wintersun-/-Witherscape-/-Zebra
  • User avatar
    dstrbd1
    Crewman
    Posts: 92
    Joined: Sat Jun 05, 2010 9:03 pm

    Re: I love all my Canadian friends here, I really do...

    by dstrbd1 » Sun Aug 29, 2010 8:01 pm

    viathyn wrote:Image

    I'd vote for that! :twisted:
    Trust no one
Locked 38 posts Page 1 of 1

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests