Post Reply 3920 posts
Who are you? Introduce yourself!
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 1:34 pm

    Disaster Area wrote:
    debborah1 wrote:Aaahhh yes! The US Festival in San Bernadino Mt St Helens Regional Park in 82 for me! I had so much fun at that concert...granted I was only 16 at the time lol...
    Welcome aboard!!


    Well you must'v been blonde back then too because it was the Glen Helen Pavilion in San Bernardino (Devore more precisely) where the US fest was held (we're seeing Maiden there on the 19th) not Mt. St. Helens??? That's a WHOLE other region, LIKE WASHINGTON STATE!

    :givebeer: and deb a clue...
    :lol:

    ROFLMFAOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 1:35 pm

    nOW i FEEL LIKE A CRACK HEAD!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :trashdrink:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 09, 2010 2:07 pm

    Yeah... but you're OUR little crackhead!!!
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 2:17 pm

    ShoreSlayer wrote:Yeah... but you're OUR little crackhead!!!

    Oh good! ....you still claim me eh? whew!....(almost got cast outta the forum for that one!) lol.....musta had a LOT more fun than I thought!
    Here's a smoothie for ya!------> :beerwink:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 09, 2010 2:28 pm

    debborah1 wrote:Oh good! ....you still claim me eh? whew!....(almost got cast outta the forum for that one!) lol.....musta had a LOT more fun than I thought!
    Here's a smoothie for ya!------> :beerwink:


    Well, despite my best efforts, the cast and crew of the 70000Tons forum have yet to christen me their illustrious and unrivaled leader (go figure!) But, as far as me and the rest of 70000Tons local 604 / Hastings Chapter are concerned, you and your smooth keyboard skills and smoothier drinks have easily earrned permanent status. So have at 'er!! Be as blonde and crackheadtastic as ya like. Anyone who tries to throw ya overboard will have to talk to... ummm, Tom Cruise first. Yeah, that's it... Tom will take care of 'em!! Now where'd I put that xbox controller???
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 2:33 pm

    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:Oh good! ....you still claim me eh? whew!....(almost got cast outta the forum for that one!) lol.....musta had a LOT more fun than I thought!
    Here's a smoothie for ya!------> :beerwink:


    Well, despite my best efforts, the cast and crew of the 70000Tons forum have yet to christen me their illustrious and unrivaled leader (go figure!) But, as far as me and the rest of 70000Tons local 604 / Hastings Chapter are concerned, you and your smooth keyboard skills and smoothier drinks have easily earrned permanent status. So have at 'er!! Be as blonde and crackheadtastic as ya like. Anyone who tries to throw ya overboard will have to talk to... ummm, Tom Cruise first. Yeah, that's it... Tom will take care of 'em!! Now where'd I put that xbox controller???

    LMAO!...Yer MY BOY BLUE! :headbanger:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 09, 2010 2:51 pm

    debborah1 wrote:LMAO!...Yer MY BOY BLUE! :headbanger:


    I used to wear a cape and bright coloured boots but they all laughed at me!! :roll:

    Come to think of it, that may be when I started drinking and lost my super powers!! (With the right encouragement, I was able to belch fire faster than a speeding bullet in tall buildings) :trashdrink:
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 2:58 pm

    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:LMAO!...Yer MY BOY BLUE! :headbanger:


    I used to wear a cape and bright coloured boots but they all laughed at me!! :roll:

    Come to think of it, that may be when I started drinking and lost my super powers!! (With the right encouragement, I was able to belch fire faster than a speeding bullet in tall buildings) :trashdrink:

    ahhh yes.....10 ft tall and Bullet Proof!!...I seem to run into alot of them out here! BUt now you're just Mr Cool for sure!! ----> :cool:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 09, 2010 3:18 pm

    debborah1 wrote:ahhh yes.....10 ft tall and Bullet Proof!!...I seem to run into alot of them out here! BUt now you're just Mr Cool for sure!! ----> :cool:


    You DO know that another definition of cool is, simply 'Not so hot' don'tcha? ;)

    Now stop gushing all over this poor thread or I'll have to come down there and discuss this naughty behaviour of yours in person :twisted:
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 09, 2010 3:22 pm

    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:ahhh yes.....10 ft tall and Bullet Proof!!...I seem to run into alot of them out here! BUt now you're just Mr Cool for sure!! ----> :cool:


    You DO know that another definition of cool is, simply 'Not so hot' don'tcha? ;)

    Now stop gushing all over this poor thread or I'll have to come down there and discuss this naughty behaviour of yours in person :twisted:

    In that case I would be forced to sick my beer drinking METAL PENGUIN after you----> :beerhorns:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 09, 2010 3:29 pm

    debborah1 wrote:In that case I would be forced to sick my beer drinking METAL PENGUIN after you----> :beerhorns:


    Is THAT what that is? And all along I thought it was just KevinP in corpse paint :shock:
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    R8R55
    Crewman
    Posts: 87
    Joined: Mon May 17, 2010 8:20 am
    Location: Gulfport, MS. US
    Contact:

    Re: Who are you?

    by R8R55 » Thu Jun 10, 2010 8:40 pm

    debborah1 wrote:
    R8R55 wrote:City/country:
    Gulfport, Ms. US

    Age (optional):
    40

    What first got you into metal?
    Started out with Black Sabbath & KISS and got into Judas Priest & Iron Maiden in Jr High went to the 82 US Fest. and progressed from there.
    Play any instruments?
    Bass

    Top 5 bands?
    Judas Priest
    Sodom
    Destruction
    Watian
    Necrophobic

    :beerhorns:



    What do you do?
    Project estimator for an electrical contractor

    What deck are you on?
    F

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    Can't think of anything right now. ask me again when i'm drunk.
    :viking:

    Aaahhh yes! The US Festival in San Bernadino Mt St Helens Regional Park in 82 for me! I had so much fun at that concert...granted I was only 16 at the time lol...
    Welcome aboard!!

    Thanks i still got scars from that sunburn. I was 14
    BANG THE HEAD THAT DOES NOT BANG!
  • User avatar
    XxxDollyxxX
    Wiper
    Posts: 2
    Joined: Mon Jun 07, 2010 5:02 pm
    Location: Whiting,IN
    Contact:

    Re: Who are you?

    by XxxDollyxxX » Fri Jun 11, 2010 11:51 pm

    City/country:
    Whiting,IN (30 minutes away from Chicago)

    Age (optional):
    22, 23 on cruise.


    Top 6 bands?
    Megadeth
    Arch Enemy
    Lacuna Coil
    Leaves Eyes
    Finntroll
    Theatre of Tragedy (with Liv)

    What do you do?
    I'm a hair stylist

    What do you like to do in your spare time?
    go to bars, listen to my iPod, sleep lol, gamble, etc

    What deck are you on?
    4 - cabin 4569

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    There's nothing weird about me :D
  • User avatar
    TOM CRUISE
    Lieutenant-Commander
    Posts: 3860
    Joined: Thu Feb 25, 2010 4:55 pm
    Location: Everett, WA USA
    Contact:

    Re: Who are you?

    by TOM CRUISE » Sat Jun 12, 2010 5:32 pm

    R8R55- You have great taste in music. Watain and Necrophobic rule.....Just saw them at Maryland Deathfest.
    70K- 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, Booked Midship Deck 9 2020, Barge to hell -2012
  • User avatar
    R8R55
    Crewman
    Posts: 87
    Joined: Mon May 17, 2010 8:20 am
    Location: Gulfport, MS. US
    Contact:

    Re: Who are you?

    by R8R55 » Sun Jun 13, 2010 9:44 pm

    TOM CRUISE wrote:R8R55- You have great taste in music. Watain and Necrophobic rule.....Just saw them at Maryland Deathfest.

    Thanks bro. i like your taste too. can't wait to party with you. Keep it evil brother
    BANG THE HEAD THAT DOES NOT BANG!
  • aorian
    Oiler
    Posts: 12
    Joined: Sun Jun 13, 2010 7:59 pm
    Location: Tulsa, OK
    Contact:

    Re: Who are you?

    by aorian » Mon Jun 14, 2010 6:35 pm

    City/country:
    Tulsa, Oklahoma

    Age (optional):
    23

    What first got you into metal?
    I had a friend (was a friend, became my lead singer, then left so now friend again) was playing in a band and talking about metal all the time. I heard from him about Atreyu ( i know i know, leave me alone lol) so I checked them out. After that, I just continued to look up metal bands. My lead guitarist changed me by getting me into bands like Megadeth, Metallica, Iron Maiden, Dream Theater, etc.

    Play any instruments?
    Drums for 10 and a half years. Love every bit of it. www.myspace.com/surceaseangels (music is rough. new recordings are in the works :P)

    Top 5 bands?
    Metallica
    Pantera
    Children of Bodom
    Dir en Grey
    Iced Earth

    What do you do?
    I do deliveries for Ultimate Electronics.

    What deck are you on?
    None yet (almost got the money)

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    I love country music (what can I say? I'm from Oklahoma :P)
  • User avatar
    Element0s
    Midshipman
    Posts: 713
    Joined: Mon Jun 14, 2010 1:33 pm
    Location: Edmonton, AB
    Contact:

    Re: Who are you?

    by Element0s » Mon Jun 14, 2010 8:57 pm

    City/country:
    Edmonton, Alberta, Canada. Can't wait to skip on a week of -30 degree weather.

    Age (optional):
    20 (21 at cruise time)

    What first got you into metal?
    Always had what I describe as a morbid fascination with it. Distorted guitars just rock my world, but my parents were never into heavy music. I grew up with Queen, Kansas, Zepplin, Rush, and folk music. I got into some of the Nu-metal groups when I was 13 or so, and then when I turned 15 I discovered Blind Guardian. The song was "Bright Eyes" and I'm beyond hooked at this point.

    Play any instruments?
    Keyboards, been playing since I was 7 years old. I have a music degree in Jazz performance, I own a handful of guitars that I use for songwriting and I sing a bit too, just backing vocals. CHECK OUT MY BAND!

    Top 5 bands?
    Blind Guardian
    Manilla Road
    Fates Warning
    Moonsorrow
    Solstice
    Symphony X
    Queen

    What do you do?
    I teach piano part time to a variety of skill levels and age groups, and hopefully next fall I will be doing this full-time, plus a bunch of other music related jobs (composing for commercials, putting on clinics at high schools and performing jazz gigs, etc) but until then my full-time job is working at a lumber yard, loading/unloading trucks with wood, concrete, and building materials. By hand and with forklifts.

    What deck are you on?
    5521 is my cabin I think, so whatever that is.

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    I have an addiction to (good) anime that is only topped by my heavy metal addiction!
    SAMANDRIEL:
    Female-Fronted Melodic Power Metal

    GATEKEEPER:
    Epic Heavy/Doom Metal
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Tue Jun 15, 2010 8:47 am

    aorian wrote:City/country:
    Tulsa, Oklahoma

    Age (optional):
    23

    What first got you into metal?
    I had a friend (was a friend, became my lead singer, then left so now friend again) was playing in a band and talking about metal all the time. I heard from him about Atreyu ( i know i know, leave me alone lol) so I checked them out. After that, I just continued to look up metal bands. My lead guitarist changed me by getting me into bands like Megadeth, Metallica, Iron Maiden, Dream Theater, etc.

    Play any instruments?
    Drums for 10 and a half years. Love every bit of it. http://www.myspace.com/surceaseangels (music is rough. new recordings are in the works :P)

    Top 5 bands?
    Metallica
    Pantera
    Children of Bodom
    Dir en Grey
    Iced Earth

    What do you do?
    I do deliveries for Ultimate Electronics.

    What deck are you on?
    None yet (almost got the money)

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    I love country music (what can I say? I'm from Oklahoma :P)

    HA HAAAAA!!! I knew it!!.... Now there's a "Genre" that we are ALL gonna talk shit about!.... :cheers:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • aorian
    Oiler
    Posts: 12
    Joined: Sun Jun 13, 2010 7:59 pm
    Location: Tulsa, OK
    Contact:

    Re: Who are you?

    by aorian » Tue Jun 15, 2010 9:59 am

    debborah1 wrote:HA HAAAAA!!! I knew it!!.... Now there's a "Genre" that we are ALL gonna talk shit about!.... :cheers:


    That makes a little more sense hahaha :mrgreen:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Tue Jun 15, 2010 10:04 am

    aorian wrote:
    debborah1 wrote:HA HAAAAA!!! I knew it!!.... Now there's a "Genre" that we are ALL gonna talk shit about!.... :cheers:


    That makes a little more sense hahaha :mrgreen:

    LOL...You knew that was coming didnt you ;) :party:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • aorian
    Oiler
    Posts: 12
    Joined: Sun Jun 13, 2010 7:59 pm
    Location: Tulsa, OK
    Contact:

    Re: Who are you?

    by aorian » Tue Jun 15, 2010 3:56 pm

    debborah1 wrote:
    aorian wrote:
    debborah1 wrote:HA HAAAAA!!! I knew it!!.... Now there's a "Genre" that we are ALL gonna talk shit about!.... :cheers:


    That makes a little more sense hahaha :mrgreen:

    LOL...You knew that was coming didnt you ;) :party:


    When you grow up in Oklahoma, you have to. And yes, I know that would happen hahahaha
    :shred:
  • User avatar
    Laura
    Commander
    Posts: 5880
    Joined: Mon May 10, 2010 7:28 am
    Location: cloud 9 chicago
    Contact:

    Re: Who are you?

    by Laura » Thu Jun 17, 2010 7:37 pm

    XxxDollyxxX wrote:City/country:
    Whiting,IN (30 minutes away from Chicago)

    Top 6 bands?
    Megadeth
    Arch Enemy
    Lacuna Coil
    Leaves Eyes
    Finntroll
    Theatre of Tragedy (with Liv)


    Welcome to the forum, fellow Chicagoland metal fan! I like your top band list! Liv is one of my favorites as well. I'm really looking forward to seeing her with Leaves Eyes along with Kamelot here on September 24th. Maybe I'll see 'ya there!
    2009-Wacken-2010-Wacken-2011-70K-Lollapalooza-HoleInTheSky-2012-70K-ColdWaves-2013-Lollapalooza-ColdWaves-2014-ProgNationAtSea-Pitchfork-RiotFest-ColdWaves-2015-RockLegendsCruise-CruiseToTheEdge-2016-ChicagoOpenAir-2017-70K!!
  • User avatar
    Nina
    Oiler
    Posts: 24
    Joined: Tue Mar 16, 2010 11:47 am
    Location: Santo Andre - Sao Paulo

    Re: Who are you?

    by Nina » Mon Jun 21, 2010 12:42 pm

    City/country:
    Santo Andre, Brazil

    Age (optional):
    28

    What first got you into metal?
    My entire family liked tipical brasilian music, and I just hated it before even knowing what hate means. When I was about 13 I got a radio with Queen´s CD, from than on I got into heavier and havier music... :headbanger:

    Play any instruments?
    I can ring the bell :mrgreen:

    Top 5 bands?
    Pink Floyd
    Led Zeppelin
    Queen
    Pantera
    Slayer


    What do you do?
    I´m a Support Analist.

    What do you like to do in your spare time?
    I'm normally with my boyfriend(who lives with me), hanging with friends, cinema. Sometimes we camp or hike. On my own free time (almost nothing) I like to sleep, read a book or watch tv.

    What deck are you on?
    2 N

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    My best drink is whisky and coke, once I asked for gold label and coke on a pub, they didn´t have gold label, so I said to use anyone and the bartender used the worse (and the cheapest) whisky he had. Than I went back to my table happy with my drink and on the first sip I realised that was the worse drink I have ever had.
  • User avatar
    vainglory
    Petty Officer
    Posts: 221
    Joined: Wed Apr 28, 2010 1:28 pm
    Location: California

    Re: Who are you?

    by vainglory » Tue Jun 22, 2010 11:12 am

    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:Oh good! ....you still claim me eh? whew!....(almost got cast outta the forum for that one!) lol.....musta had a LOT more fun than I thought!
    Here's a smoothie for ya!------> :beerwink:


    Well, despite my best efforts, the cast and crew of the 70000Tons forum have yet to christen me their illustrious and unrivaled leader (go figure!) But, as far as me and the rest of 70000Tons local 604 / Hastings Chapter are concerned, you and your smooth keyboard skills and smoothier drinks have easily earrned permanent status. So have at 'er!! Be as blonde and crackheadtastic as ya like. Anyone who tries to throw ya overboard will have to talk to... ummm, Tom Cruise first. Yeah, that's it... Tom will take care of 'em!! Now where'd I put that xbox controller???


    California Local 666 also confirms your membership. :cheers:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Tue Jun 22, 2010 11:57 am

    vainglory wrote:
    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:Oh good! ....you still claim me eh? whew!....(almost got cast outta the forum for that one!) lol.....musta had a LOT more fun than I thought!
    Here's a smoothie for ya!------> :beerwink:


    Well, despite my best efforts, the cast and crew of the 70000Tons forum have yet to christen me their illustrious and unrivaled leader (go figure!) But, as far as me and the rest of 70000Tons local 604 / Hastings Chapter are concerned, you and your smooth keyboard skills and smoothier drinks have easily earrned permanent status. So have at 'er!! Be as blonde and crackheadtastic as ya like. Anyone who tries to throw ya overboard will have to talk to... ummm, Tom Cruise first. Yeah, that's it... Tom will take care of 'em!! Now where'd I put that xbox controller???


    California Local 666 also confirms your membership. :cheers:

    Well Thank you, thank you very much.....and :cheers: to you! Hey hun did you happen to make it to the Heathen/Exodus show couple weeekends ago? I so wanted to be there...but Im heading out to the Bay Area the end of July to visit a huge bunch of highschool buddies and couldnt swing the flight out....I heard it was kick-ass....sheesh, go figure! :headbanger:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    vainglory
    Petty Officer
    Posts: 221
    Joined: Wed Apr 28, 2010 1:28 pm
    Location: California

    Re: Who are you?

    by vainglory » Tue Jun 22, 2010 12:22 pm

    debborah1 wrote:
    vainglory wrote:California Local 666 also confirms your membership. :cheers:

    Well Thank you, thank you very much.....and :cheers: to you! Hey hun did you happen to make it to the Heathen/Exodus show couple weeekends ago? I so wanted to be there...but Im heading out to the Bay Area the end of July to visit a huge bunch of highschool buddies and couldnt swing the flight out....I heard it was kick-ass....sheesh, go figure! :headbanger:



    Dude, It was AWESOME!!! The openeing band not sure who they were but they were awful LOL. whatev. Heathen sounded pretty good and then EXODUS kilt it. Kilt it I say! The new stuff sounds great. You missed a good one... they're playing again in September can't wait!
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Tue Jun 22, 2010 2:18 pm

    vainglory wrote:
    debborah1 wrote:
    vainglory wrote:California Local 666 also confirms your membership. :cheers:

    Well Thank you, thank you very much.....and :cheers: to you! Hey hun did you happen to make it to the Heathen/Exodus show couple weeekends ago? I so wanted to be there...but Im heading out to the Bay Area the end of July to visit a huge bunch of highschool buddies and couldnt swing the flight out....I heard it was kick-ass....sheesh, go figure! :headbanger:



    Dude, It was AWESOME!!! The openeing band not sure who they were but they were awful LOL. whatev. Heathen sounded pretty good and then EXODUS kilt it. Kilt it I say! The new stuff sounds great. You missed a good one... they're playing again in September can't wait!

    i heard they were awesome.....did you happen to catch them again at Slims in SF?
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    vainglory
    Petty Officer
    Posts: 221
    Joined: Wed Apr 28, 2010 1:28 pm
    Location: California

    Re: Who are you?

    by vainglory » Tue Jun 22, 2010 2:32 pm

    [/quote]
    i heard they were awesome.....did you happen to catch them again at Slims in SF?[/quote]

    O, that IS where I saw them. I don't make it over to the East Bay for shows too far.
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Tue Jun 22, 2010 2:50 pm

    vainglory wrote:

    i heard they were awesome.....did you happen to catch them again at Slims in SF?[/quote]

    O, that IS where I saw them. I don't make it over to the East Bay for shows too far.[/quote]
    Okay gotcha! I so wish I could have made it :cry:
    When and where in September?
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    vainglory
    Petty Officer
    Posts: 221
    Joined: Wed Apr 28, 2010 1:28 pm
    Location: California

    Re: Who are you?

    by vainglory » Tue Jun 22, 2010 3:00 pm

    debborah1 wrote:
    vainglory wrote:

    i heard they were awesome.....did you happen to catch them again at Slims in SF?


    O, that IS where I saw them. I don't make it over to the East Bay for shows too far.[/quote]
    Okay gotcha! I so wish I could have made it :cry:
    When and where in September?[/quote]

    okay I KNOW I made a note of it somewhere... lemme look
    okay its at this place in Santa Clara called "The Avalon" (I've seen one other metal show there I think Heathen Fest 2008) and its on September 12
  • User avatar
    raoul volfoni
    Crewman
    Posts: 93
    Joined: Thu May 06, 2010 2:07 pm
    Location: france

    Re: Who are you?

    by raoul volfoni » Mon Jun 28, 2010 2:11 pm

    City/country:
    Near Nantes , France.

    Age (optional):
    35 on the boat

    What first got you into metal?
    a tape that a friend gave me when I was 15. It was a combo with Anthrax playing "antisocial" , Helloween and gamma ray. As my wife love that music too, we'll both enjoy the ship.

    Play any instruments?
    Guitar, but I'm not a heroe, and clarinet. Sorry about that, but As I saw on the forum someone playing french horn, we could have fun

    Top 5 bands?

    Maiden
    Amon amarth
    Axxis
    helloween
    MAsterplan

    What do you like to do in your spare time?
    Motorbike, having fun with a rice burner, listenning music and enjoying life in countryside.

    What do you do?
    Working in the industry, not the best job, not the worst.

    What deck are you on?
    6

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    I smell fresh bread, red wine and ....old cheese. :heavydrink:
  • User avatar
    wut3v4
    Petty Officer
    Posts: 100
    Joined: Thu May 20, 2010 11:19 am
    Location: USA

    Re: Who are you?

    by wut3v4 » Wed Jun 30, 2010 8:42 am

    City/country:
    New Jersey and Philadelphia, USA. However, I am currently on a 3 week international study trip in London, and then I'll be seeing some family in Gloucester. I was in Paris for about 5 days too. I'm back in London again.

    Age (optional):
    I'm a youngin' (not jailbait though)

    What first got you into metal?
    This is kinda silly.. Country and rock were my first 2 genres when I was 2 or 3 years old. I always used to think the members of KISS looked cool. Then I went through a phase where I wanted to be like everyone else (I followed pop, hip hop, and all other trendy genres). Since I was a copycat, I made a new friend who liked rock and I wanted to be just like her. So I started off with light stuff like Linkin Park, then that gradually transformed into stuff like Stratovarius and etc

    Play any instruments?
    Piano (keyboards). Although I haven't been playing them for a VERY long time since school sucks the life out of me. I've forgotten so much already

    Top 5 bands?
    Do I have to answer this? I'm not the typical fan who has a favorite band. I just go through phases every few months of what bands' music I really like. Right now, I'm kinda in a Týr, Sonata Arctica, Within Temptation phase

    What do you do?
    Go to a crappy joke-of-a-school called Art Institute

    What deck are you on?
    I forgot and I'm too lazy to look it up right now. If I'm not lazy later, then I might come back to update this

    What's a creepy thing I can say when I see you (that no stranger should know) and will weird you out that I do?
    Well, I'm a very strange person to be honest. Idk, surprise me


    ***PS*** I'm bored out of my mind because all of my classmates have never been to the UK, and all they want to do is mingle, drink, and party amongst themselves. My closest relatives are 2 hours away in Gloucester. I'm not big on going out and doing things by myself at night. Anyone from the UK, or have any suggestions?
  • User avatar
    MetalHistorian
    Wiper
    Posts: 4
    Joined: Wed Jun 30, 2010 8:18 am

    Re: Who are you?

    by MetalHistorian » Wed Jun 30, 2010 9:44 am

    City/country:
    Spokane, WA Is where I live and own a home.
    Milton-Freewater, OR Is my hometown. And if you are bored and want to see how obessed my hometown is with frogs go to YouTube and look up Milton-Freewater Frogs. we have frog statues EVERYWHERE....fucking crazy ass small towns.

    Age (optional):
    25 (Will 26 at time of Cruise and my wife is 24, but will be 25 at time of cruise if we manage to fund the trip)

    What first got you into metal?
    Well as a youngster I'd throw on my father's Black Sabbath albums. Then freshman year in High School got into Slipknot, and from there wanted to know what inspired Slipknot to play music so started listenting to Slayer. Then wanted to know similar bands to Slayer so got into Testament. From there it just cascaded into basically everything. If it's Metal then I basically love it.

    Play any instruments?
    Played Saxaphone through High school then bought a bass and several guitars. Owned the guitars for almost ten years now....and...i can still hardly play. I'm not talented in that regard at all.

    Top 5 bands?
    This is a damn near Impossible question. For me I've always got something i'm listenting to more at one time then other things but that changes frequently as I'm always listening to something....but I'll go with a mix of bands that regardless always find their way on.
    Iron Maiden
    Dio
    Ensiferum
    Testament
    Falconer

    What do you do?
    Currenlty I'm a Telephone finacial consultant....which is a fancy way to say I work at a Call Center for a Bank taking inbound calls regarding CD's and Savings accounts and such. Before this I worked for Whites Boots as a boot builder. Before that Driver Helper for UPS before that Comcast technical support before that Qwest Technical support before that Safeway before that treetop before that Agri-pac frozen food....I've had a lot of jobs lol always workin it seems.

    What do you like to do in your spare time?
    Well whenever it's possible I'm out fishing, do most of my fishing on the Snake river or Walla Walla River. Catch a lot of Smallmouth bass. but i'll fish for anything anytime. Also along with Fishing i do alot of Camping. When i'm just at home i listen to music and play video games. I'm a huge HALO geek.

    What deck are you on?
    Unknown as of yet becuase I havn't booked... Just learned of this today so I'm considering my options as I type this.

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    Unknown on what to say here.
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 30, 2010 9:51 am

    MetalHistorian wrote:What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    Unknown on what to say here.


    Well hopefully you're able to book and we can all give ya both a hearty 'Welcome Aboard!'

    As for that last question, few people ever know what to say to it. I think it's one of the most ingenious questions ever posted on any forum anywhere. Half the respondents read it as something they should say about what they should say and the other half as something others should say to them or about them. Pure genius I say!!
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 30, 2010 9:58 am

    ShoreSlayer wrote:
    MetalHistorian wrote:What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?
    Unknown on what to say here.


    Well hopefully you're able to book and we can all give ya both a hearty 'Welcome Aboard!'

    As for that last question, few people ever know what to say to it. I think it's one of the most ingenious questions ever posted on any forum anywhere. Half the respondents read it as something they should say about what they should say and the other half as something others should say to them or about them. Pure genius I say!!

    OH great.....Now you've moved up to "Genius Penguin"!! :beerhorns:
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 30, 2010 10:09 am

    debborah1 wrote:OH great.....Now you've moved up to "Genius Penguin"!! :beerhorns:


    lol

    As much as I'd like to take credit, it was one of my countrymen, alex_canada who came up with this gem of a get-to-know-ya form :headbanger:

    Maybe one day he'll tell us exactly what the question was meant to ask haha
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    debborah1
    Commander
    Posts: 5986
    Joined: Wed Apr 28, 2010 12:37 pm
    Location: Phoenix, AZ
    Contact:

    Re: Who are you?

    by debborah1 » Wed Jun 30, 2010 10:12 am

    ShoreSlayer wrote:
    debborah1 wrote:OH great.....Now you've moved up to "Genius Penguin"!! :beerhorns:


    lol

    As much as I'd like to take credit, it was one of my countrymen, alex_canada who came up with this gem of a get-to-know-ya form :headbanger:

    Maybe one day he'll tell us exactly what the question was meant to ask haha

    two more posts!!! Im waiting for fireworks to spew, commemorating your new rank!!
    2011 MAIDEN VOYAGE SURVIVOR!
    2012 cabin #7538.....2nd time survivor!!
    \m/ >.< \m/
    2014.....3RD TIME SURVIVOR
    2015.....BOOKED
  • User avatar
    Michaelage
    Chief Petty Officer
    Posts: 531
    Joined: Thu Jun 10, 2010 10:31 am

    Re: Who are you?

    by Michaelage » Wed Jun 30, 2010 1:31 pm

    well after lurking in darkness and getting invoveled in some of the fun... hereby my who is:P

    City/country:
    Rotterdam, the netherlands aka the GREEN country

    Age (optional):
    26 and ill be as 26 as i can get:P

    What first got you into metal?

    to dis my mum who was listening to janis joplin i downloaded cradle of filth... aftger that it went downstairs:P

    Play any instruments?

    i play nothing cant sing to save my live... im just wortless:P

    Top 5 bands?

    uhm... like wtf got to much bands ... less try:P

    - Megadeth
    - Cannibal corpse
    - Annihilator
    - King diamond
    - Dimmu Borgir

    like a very short list:P

    What do you do?

    Im a sys admin... yeah and i cant fix ur pc:O

    What do you like to do in your spare time?

    reading... listening to music... and play games... with world of warcraft running like a red line trough time... server:P WILDHAMMER EU for life:P

    What deck are you on?

    Deck 6

    What's a creepy thing I can say when I see you that no stranger should know and will weird you out that I do?

    YOUR MOTHER.... ON A WHEELCHAIR.... WITH A EMO ON HER LAP...

    and that like 20000 times screaming on the boat(burp)
    Image
  • User avatar
    ShoreSlayer
    Captain
    Posts: 11178
    Joined: Mon Mar 15, 2010 11:56 pm
    Location: Vancouver, BC
    Contact:

    Re: Who are you?

    by ShoreSlayer » Wed Jun 30, 2010 6:19 pm

    classic intro sir!! Welcome :headbanger:
    So far at least, 2011, 2012 & 2015 were enough for me
    :shred:Book 'em ANDO!! :headbanger:

    :boobs: 2018/2019 Hockeyagi Champion :boobs:
  • User avatar
    Master Killer
    Crewman
    Posts: 59
    Joined: Wed Jun 30, 2010 7:26 pm
    Location: Chicago IL, USA

    Re: Who are you?

    by Master Killer » Wed Jun 30, 2010 7:57 pm

    City/country:
    Chicago IL, USA

    Age (optional):
    32

    What first got you into metal?
    My brother

    Play any instruments?
    Guitar

    Top 5 bands?
    I can't limit that to 5 there are too many

    What do you do?
    Sales manager

    What deck are you on?
    9
Post Reply 3920 posts

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 96 guests